Brukerstøtte

Innen du kontakter oss for brukerstøtte er det alltid lurt å finne ut hvilket operativsystem du har og hvilken tekstbehandler du bruker, samt fullstendig versjonsnummer på Lingdys og Lingright. Da kan vi hjelpe deg raskere.

Sjekk også om du finner svar på spørsmål du har i brukerhåndboka til Lingdys eller Lingright, eller under Ofte stilte spørsmål.

Dersom du er systemansvarlig på skole eller annet sted, så anbefaler vi deg å lese referansedokumentasjonen med spesiell henvisning til kapittelet "Tillegg for systemadministratorer".

Finner du ikke svar på dine spørsmål på noen av disse stedene, kan du kontakte Lingit på:

Epost: support@lingit.no
Telefon: 73 60 59 22

Vi svarer på telefon mellom kl. 08.30 og 15.30, mandag - fredag.

Har du brukerstøtte- og vedlikeholdsavtale?

Noen skoler/kommuner og bedrifter har brukerstøtte- og vedlikeholdsavtale med Lingit. Dersom det er tilfelle, oppgi at kommunen/skolen/bedriften har en slik avtale ved henvendelse.

Vi prioriterer kunder med brukerstøtteavtale. Dersom henvendelsen skjer på en hverdag mellom kl. 08.30 og 15.30 og hvis vi ikke kan besvare henvendelsen din umiddelbart, er du garantert svar i løpet av 24 timer om du har en brukerstøtteavtale.

Andre kunders henvendelser om brukerstøtte vil selvsagt også bli besvart, men vi kan ikke garantere svar innen 24 timer.